Nějak bylo, nějak bude

Z deníku Jane
6. dubna 2007

Kam se ten svět reklamy řítí...

Reklamu na fidorku, kde malá slečna uhodí panenkou do auta, raději zakázali, bay neublížila útlocitné dětské dušičce. Ale kde je nějaká regulace teď?

Já teda nevolám po zakázání některých reklam. Spíš by mě zajímalo, na co mysleli jejich tvůrci, když se jim toto zrodilo v hlavě, a jak jsou se svým dílkem spokojeni.

v poslední době mám výhrady ke dvěma konkrétním reklamám. První je na Hornbach při práci na prjektu záleží na jediném — na projektu a chlápek provrtá kolegovi ruku. Nic se neděje. Provrtaná ruka? Hahá, jedeme dál, záleží přeci na projektu.
Ta provrtaná ruka, díra proti světlu... no to je teda něco.
Mimochodem — všechny reklamy na Hornbach jsou tak trochu divný...

No a druhá? Rybička hospající vesela do záchoda, pak hurá, vzhůru do kanalizace... Vždyť ten wc sajrajt má přeci super vůni oceánu! A proto rybička s nadšením páchá harakiri.

Co to jako má bejt?

Komentáře

Nejsilenejsi reklama je pro me monentalne ta na Persil. Jak tam vyhlasujou na nejakym galaveceru , ze Persil je nej.
jo, ta je taky jetá. nicméně mě nijak neophoršuje. co by člověk čekal... od reklamy na prací prášek.
no já nevim, ale mně nejvíc vadí taková ta reklama na nějaký žvejkačky, kde paní chce odstranit mastnotu z pekáče a pak ji sežere... to se mi zdá nechutný.
souhlas s tou reklamou na žvejkačky, to je teda nechutnost první třídy :-/
Cože? Copak se dá dělat reklama na žvejkačky způsobem, že někdo sežere mastnotu??? No potěš koště, teda. Naštěstí se na televizi nekoukáme, a koukám, že dobře děláme. :)
S tím Arielem jsem to úplně nepochopila - vždyť je přece blbě, když to triko praním vybledne, ne? Nebo to má bejt odstrašující příklad? Těbůh, asi bych se v reklamní branži neuplatnila :-).
ty reklamy na zvykacky jsou super
jedna celou dobu vypada jakor eklama na psi zradlo - pak ten chlapik to psi zradlo sezere a veme si zvykacky
druha vypada celou dobu jako reklama na jar a pak se to zvrhne v to, ze ta baba vylize ten mastnej pekac a veme si zvykacku
podle me sou stejne dobry jak \" takove to domaci zvykani\" - proste zaujmou a to reklama musi
jo, souhlas, že reklama na žvejky je děsná. s psim žrádlem jsem to neviděla. ale ta s tou mastnotou je děsná.

no a jasně, že z hlediska fungování reklamy je ta reklama dobrá - zaujme, překvapí, lidi si jí pamatujou.
ale z hlediska vkusu?

a pro janu:
s tou reklamou je to tak, že ona ta pani vytře celej pekáč nějakýho vypečenýho tuku chlebem, a pak to zažvejkne žvejkou, jakože to nebude cejtit a i po pekáči vypečenýho sádla bude mít svěží dech.
Předevčírem jsem u pokladny přemýšlel, jestli mátový Orbitky budou chutnat jako loj, nebo jako psáí žrádlo. Chutnaj pořád po mátě. ;-)
Jasně...stejně mi to ale připadá silně ujetý. A co bude, až to budou chtít něčím přebít?Nechci vědět, co bude kdo jíst na těch ještě víc šokujících reklamách :-).
ahoj jane, vsichni, na to nejde nesmecovat. nedavate pozor, tim to je:) orbit snizuje riziko vzniku zubniho kazu, propozice pro orbit byla vytvorena: Po jakemkoli jidle snizuje riziko zubniho kazu, vsimnete si sluvka \"jakemkoli\". To vsechny zminene reklamy tzv. dramatizuji, proto pani zvyka orbit pote, co sni chleb s usazenou mastnotou atd. A jaka je reakce na takovou reklamu? V prvni fazi hledate nekde zapadly ovladac, abyste prepli, protoze kdo by dobrovolne koukal na reklamu na JAR nebo neco podobneho? Jenze... je to jinak, pani vytira chlebovou kurkou pekacek a pak ho... muj tyboze... sni! No to je hnus! Zazvejkne orbitem a rekne se.. orbit po jakemkoli jidle.. a je to jasny... skoro vsem, jak koukam :) A jaky bude pokracovani? To je jednoducha odpoved... zakladni tabor je postaven a temat je nevycerpatelne. Uvidime..:)
to jana: možná budu za idota já, ale stejně mi to nedá. JANO! proboha! ten ariel - správně je přece red (nikoliv pink) hot chilli peppers a black (nikoliv grey)sabbath ps: díky tlapko za hezký obrázky :)
to jane: odkdypak mají reklamy vkus?! ještě jsem neviděl vkusnou reklamu na vložky nebo (aby to bylo gender vyvážený) na léky na prostatu :)
odkdy mají reklamy vkus? to nevim. ale je dost hezkejch vtipnejch reklam - dobrejch reklam.
ovšem jistě, že reklamy na vložky, jary a prací prášky jsou kategorie sama pro sebe.
podle nekterych teorii reklama odrazi uroven spolecnosti :-)
Deyvo, ještě k tomu persilu - já myslim, že jana dobře ví, že je red a black. nicméně to podle toho obrázku vypadá, jakože:
dejte vyprat svoje tričko do persilu a místo red bude pink. taky mi to nepřijde uplně jasný.

Libore, to potom pánbůh s náma a orbit pryč :)
Ta reklama říká: jestli nechcete zprasit svoje prádlo, používejte Ariel!
ariel nebo persil.

tlapko, ta reklama je zajímavá, nicméně pro mě řiká:
pozor na ariel. tak dlouho v něm budete prát svoje zářivé tričko, až z něj zbyde vybledlé cosi.

prostě se to dá pochopit různě.
V tom případě jde spíš - bez urážky - o nepochopení :)

Jinak co se týče toho, že reklama údajně odráží úroveň společnosti: když kolikrát kolem sebe vidím, k čemu zadavatelé sahají, začínám si myslet, že v tom část pravdy na tom asi bude :(
nepochopení? možná. já bych řekla spíš nejasný poselství.
samozřejmě, že je mi jasný, jak to tvůrce myslela. nejsem blbá. ale vidim v tom spíš tohle. a pokud nejsem sama- což nejsem, tak je ta reklama prostě nejasná.
ja jsem tu reklamu na ariel taky pochopila blbe - jakoze pouzivejte ariel a vsechno vam vybledne... Tak jsme blbe dve a nebo je ta reklama nejasna a mozna to byl i jeji zamer:o)
mozna je kouzlo v tom slove VAGY ;-)
já jsem to blbě nepochopila. vim, co to má řikat, ale připadá mi, že to neřiká.
v tom slově nejspíš kouzlo bude, nicméně já znám maďarsky jen slovo NAGY :).
....... jinak reklamy Hornbach jsou dost zábavný. a to tak že hodně. navíc když si teď vzpomeneš na kutily, tak se ti hned vybaví třeba ti chlápci co staví chatu a ne bobr z obi.
fakt? mně se při vzpomínce na kutily vybaví přemek podlaha :D
asi jsme jinej ročník.
....... na tebe ty reklamy fakt moc neúčinkujou :) a jinej ročník to asi jsme, to tedy máš pravdu :)
je fakt že většina reklam v ČR je buď nic neříkající ale hlavně trapná a laciná-v novém autě je všechno super,ženy menstruují modře stejně jako kojenci modře močí a celá rodina je přešťastná že má na stole Ramu nebo něco podobného.V Africe umírají děti hladem,dámy se líčidly kvůli kterým v krutých bolestech umírají pokusná zvířata a roztomilé dětičky mají svá práva i když si ještě neumí vytřít prdel ale znají to co je cool a in a out.CHYBÍ TU PRAVDA A VTIP,DOUFEJME ŽE BUDE LÍP.
hej, mě fakt dostává ta samá reklama s tou rybičkou, co to jako má být... skočí do záchodu se savem? trochu hodně divný, ne... nedomyšlený a stupidní...
Reklamy na hornbach jsou úplně nejgeniálnější!!!! Hlavně z uměleckýho hlediska a hlediska skvělých nápadů;)

Přidat komentář

  • Deníček Jane Doe používá webhosting Pueblo.
  • TOPlist

  • Bloguje.cz